30 May, 2008

Behind the scene...part I

balik kg bersama bkl tunang...*sbb klu naik bas for sure haku tenggelam ngan brg2*
smpai jek terus amek nan kat umah dan ke bandar untk tempah kek...xleh tempah kek aising keras @ fondant sbb tu kena tmph awal seminggu..so tinggal option samada aising biasa or fresh cream..after ding dong pilih fresh cream...1kg..about rm50...carik ga kotak transparent untk kek..cuma ada 2 jenis je...kotak untk kek 1kg or 1.5 kg...sbb kek yg aku tempah tu 1kg tp bulat so org kedai suh amek kotak untk 1.5 *katanya klu kek tu 4segi mmg muat..tp sbb bulat xmuat….huhu..kotak 1.5kg beso sgt..nnt nmpk kotak dr kek* so xjd beli

lps tu ke giant..untk beli buah *hoho sbb excited aku beli buah epal ijau, epal merah, limau, lai..each jenis 4 bijik...so 16 bijik..kalah diet plan*
ptg kitaorg gerak ke umah tok yam....lps tu ke bandar blk untk beli brg untk sirih.....last2 aku beli gk kotak trasparent....tp sbb ude dh bagik idea..so kek tu xkn tenggelam dek kotak yg beso..
kitaorg almost xdpt beli brg untk sirih *actually aku dh beli bakul and bunga kapur kat kl – leh dpt kat bunga riben or sayang you, kedai kecik biasanya xde...so ni cuma nk beli bunga..huhu bandar koboi xde bunga fresh..*
kedai tutup kul 7..kitaorg last gi bandar bawah..nasib baik smpt beli bunga dan balik
mlmnya operasi iron baju, alas dulang...aku plak wat last touch kat hantaran *time ni la rasa yg dh wat tu cantik…hilang penat pi jalan tar 3 kali-just untk cukupkan barang2 deco…*..mak andak and mak usu sibuk untk sirih....
dlm kul 12 sumer setel..dan zzzzzz.....

No comments:

Post a Comment